[Epitesz] rozoga ablak

Bamer Balazs bamer at db.bme.hu
2005. Aug. 22., H, 14:31:26 CEST

Szervusz Lista!

  Sajnos az ablakaim faanyaga a nagymamam orokosen elhalogatott festese
miatt igencsak megromlott, kulonosen a kulso also parkanyszeru resznel,
ami az uveggel talalkozik. Az volt a filozofiaja, hogy pillanatokon belul
meghal, ezert negyven evig nem festette le. Kesobb rajott, hogy tul
egeszseges, szepen kigletteltette-mazoltatta, de mar keso volt, az hamar
lehamlott rola.

  Eljovo epitkezes miatt cserere nincs penz, de kitalaltam, hogy legalabb
elodazni kene a tenyleges szetesesuket. A gondolat a kovetkezo: leszednem a
maradek festeket es glettet, valami mugyantaval jo vastagon atitatnam,
annyira, hogy az benne megkotve tartast adjon neki. Lehet, hogy itt
vagyok naiv - a csavarokig nehez lesz beimadkozni az anyagot. Utana pedig
valami szilikonalapu reteg jonne (folteve, hogy kot ehhez), ha ez nem
lenne eleg idojarasallo. Tenyleg, van elegge folyekony kulteri celokra
alkalmas mugyanta?

 							koszi: Balazs

ui: idojaras sajnos ellenem van - mire idom lett erre, jol ataznak )-: