[Epitesz] kalyha

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2005. Aug. 23., K, 08:16:22 CEST

Ha már tégla és meleg tárolása....
Én anno azzal a céllal vettem néhány villanykályhát, hogy a benne lévő (betonszerű) téglákból majd a jövendőbeli kemencémet bélelem ki, azok ugyanis rendkívül jó hőtároló képességűek. Egyelőre még nincs helyem, ahová felépíthetném.....
Javaslom szerezz be ilyen hőtárolós villanykályhát és annak a tégláiból készítsd el a burkolatot, ha ennél a megoldásnál parkolsz le. Teljesen leamortizált kályha is alkalmas lehet számodra, amit ingyen vagy fillérekért meg tudsz szerezni. A téglák nagyon ritkán mennek tönkre (max. eltörik).

... és megint villany került az építész listára :-))

Üdv, Imi