[Epitesz] kalyha

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Aug. 23., K, 11:17:43 CEST

>Ilyen teljesitmenu split keszuleket lehet hazilag telepiteni? Lehet hozza
>lotyit kapni?

Ezeket feltöltve, kompletten árulják. Én mindet házilag telepítettem, persze
előtte alaposan tájékozódtam. (Főleg az elektro listán). Ma már nem adják
oda az összes tartozékot tudtommal, inkább ingyenes a telepítés. 1-2 éve a
telepítés ára összemérhető volt magának a készüléknek az árával, én ezért
fogtam bele magam - vállalva a garanciavesztést.