[Epitesz] vizesedes megszuntetese

Király,Gyula kingkey at axelero.hu
2005. Dec. 2., P, 19:42:25 CET

Üdv!
Őszintén szólva, már azt sem tudom, hol vettem, de talán meliorációval
foglalkozó céget kell keresni, biztosan tudnak valamit mondani. Én kb.
60-as, meg valamennyi 100-as körülit használtam, utóbbit meg csak úgy kaptam
cserébe valamiért. Ezek sárga, talán PP csövek, jó sok lyukkal az oldalukon,
és rajta olyan szövettel, amivel régen a vízvezetékszerelők szokták
betekerni a hidegvizes csöveket, na ez a szűrő rajta, hogy a bemosódó homok
ne tömje el.

Gyula