[Epitesz] mar ez a lista is?

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Dec. 4., V, 09:30:46 CET

Király,Gyula wrote:

> Nálam 16:59-es dátummal jött, de este néztem, úgyhogy minden
> lehet..:{{ Nekem meg emiljeim nem érnek oda, és nem listás, hanem
> komoly üzleti levelek.
> Már nem tudom mit tegyek, mert a lényegtelenek pontosak, a többinek
> meg fele elvész.
> Már hülyének néznek, mert mindent három különböző helyről, kétszer
> elküldök ( az IP cím miatt, hátha az a baj).

Hm. Ilyenkor jöhet vissza az életbe a jó öreg fax. :-) Nem feltétlenül külön
masináról. (Papiros faxom nem volt sosem. Annyi spam-fax érkezett régebben,
hogy nem is terveztem. Most is jön, de már csak egy helyről, irodabútort
reklámoz, néha meg bizonságtechnikai jellegű cégektől vagy pénzbehajtóktól.
:-)