[Epitesz] mar ez a lista is?

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2005. Dec. 2., P, 22:34:42 CET

Halihó!

jhidvegi ezt írta:
> Mitől van az, hogy nem jönnek gyorsan vissza az emilek? Most minden
> listáról így van, ahova fel vagyok iratkozva. Ezek szerint az én
> szolgáltatómmal volna a baj?

  Soha nem lehet tudni... :)

> Az a különös, hogy ha egyik emilcímemről küldök egy emilt a másikra,
> az rögtön megjön. Csak a listák nem jönnek nemhogy rögtön, de jó
> sokáig.
> Ezt pl 16:59-kor írom/küldöm

  Később fog érkezni, mivel greylist-es spamszűrő üzemel a szerveren. Ez
annyit jelent, hogy a program nyilvántartja a címzetteket és feladókat.
Az első találkozásnál ideiglenesen visszautasítja a levelet, a
spamküldők másodszor nem próbálkoznak. A többiek levelezőszervere pedig
újra elküldi fél óra, óra múlva. A következő levele már időben fog
érkezni... :)
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu