[Epitesz] mar ez a lista is?

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Dec. 3., Szo, 12:10:33 CET

Auth Gábor wrote:

>   Soha nem lehet tudni... :)

:))))

>   Később fog érkezni, mivel greylist-es spamszűrő üzemel a szerveren.
> Ez annyit jelent, hogy a program nyilvántartja a címzetteket és
> feladókat. Az első találkozásnál ideiglenesen visszautasítja a
> levelet, a spamküldők másodszor nem próbálkoznak. A többiek
> levelezőszervere pedig újra elküldi fél óra, óra múlva. A következő
> levele már időben fog érkezni... :)

Na jó, de ez csak az általálnos működés, most meg valahogy rohadtul
lelassult az egész, sőt, más listán a dupla küldés is bejött.

Ez a fenti emil, amire azt írtam, hogy 16:59-kor küldtem, 23:10-kor került a
postaládámba.

Van egy olyan gyanúm, hogy most dúl ez a vírusháború, iszonyú vírusdömping
lett, és lehet, hogy ez kavar ba. Hogy miképpen, azt persze nem tudom.