[Epitesz] vizesedes megszuntetese

Bamer Balazs bamer at db.bme.hu
2005. Dec. 5., H, 09:06:06 CET

Szervusz HJózsi!

> Hogy mondod?? Ne viccelj már, hát ha Te nem, aki még most rázta csak le a
> saját fenekéről a maradék tojáshéj darabkákat, akkor ki tud? :-)

(-: igaz, a Gugli még megy, csak most nem jutott eszembe. Ám tényleg nem
tartok lépést a fejlődéssel, mert nem érdekel: autóknál leragadtam a
Kockalada szintjét bemutató Kresz tankönyv anyagánál, TDI és társai tök
ismeretlenek számomra. Számítógépben kicsit tovább követtem az
eseményeket: HX-es Pentium I alaplapok és a proci belseje. Ám nem tudom,
mi a különbség az 5.1 és 7.1 hangrendszer között, mert ez sem érdekel, és
azt sem tudom, milyen mai fényképezőgép mit tud, pedig szeretek fotózni.
Mobil dettó.
Szerintem a fogyasztói műszaki cuccok fejlődése rég túlhaladta a szükséges
és befogadható mértéket. Egyetlen szerencsém van: a webcímeket és
emilcímeket ma is ugyanúgy tudom használni, mint 10 éve először az
egyetemen. Nem is váltottam levelezőprogramot (-:

 							szia: Balázs