[Epitesz] vizesedes megszuntetese

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Dec. 5., H, 12:12:56 CET

Bamer Balazs wrote:

> (-: igaz, a Gugli még megy, csak most nem jutott eszembe. Ám tényleg
> nem tartok lépést a fejlődéssel, mert nem érdekel: autóknál

Ja, ami nem érdekel, ott nem is valószínű a lépéstartás. :-) Engem pl a
színház, irodalom, versek... nem érdekelnek, nem is tudok semmit az
egészből. Meg az sem érdekel, hogy melyik görög isten fiának hanyadik
leszármazottja hányas lábbal lépett a mekkora isteni fürdőkádba, miközben
mit mondott. :-) Pedig ez hozzátartozik az általános műveltséghez. :-)))
Szerintem meg a vetélkedőkön kívül tökéletesen haszontalan, fölösleges
információk. Aki persze szereti ezt a világot, játéknak jó. Egyesek megélnek
belőle, legyen. Csak ne kérjen támogatást hozzá!

(Ma belehallgattam egy műsorba, prájsz-vótersz-hausz-kúpersz-lófarsz :-)
szakértője adott adótanácsokat betelefonálóknak. Szinte az egész műsor arra
ment ki, hogy ki milyen módon tudna az adóalapjából valamit leírni, valami
állami kedvezményhez jutni... és a tököm tele van vele, hogy mindenki
valamilyen kedvezményt akar, valamit a közösből megszerezni... ez már egy
nemzeti sport. Legjobb lenne, ha senki nem dolgozna, mindenkinek lenne
valami oka, hogy a közösből megkapja a - mit is? Hát ha senki nem dolgozik,
akkor a semmit. Hogy ezt mi a tóróér nem fogják fel odafönn, azt nem tudom.
Támogatás támogatás hátán, kedvezmények erre, kedvezmények arra... közben
mindenki ki van akadva, hogy a magyar adórendszer... hát így persze, hogy a
magyar adórendszer...

> leragadtam a Kockalada szintjét bemutató Kresz tankönyv anyagánál,

Na de majd, ha lesz egy másmilyen autód, akkor ki fogod találni, hogy lehet
a programját hackelni. :-) Amúgy a kockaladán jó sokat lehet tanulni, ha
kénytelen leszel nekiesni szerelgetni. Márpedig két út van: vagy magad
csinálod, vagy megkeresed a pénz rá, és mással csináltatod. Az utóbbi gáz,
mert útközben ér általában baj, és ott nincs sosem szerelő. Én el se mertem
indulni komplett szerszámkészlet, meg pár anyag nélkül.

> TDI és társai tök ismeretlenek számomra. Számítógépben kicsit tovább

De csak azért, mert a jóég tudja, mi van a kismillió párbetűs rövidítés
mögött. Különben nyakam rá, hogy tökegyszerű fogalmak. Még az abs-t ki
tudnám talán hosszabbítani, de az esp és egyéb társát már nem.

> követtem az eseményeket: HX-es Pentium I alaplapok és a proci
> belseje.

Hú, ez rengeteg! Az emberek zöme csak mezei felhasználó, és ez elég is.

> Ám nem tudom, mi a különbség az 5.1 és 7.1 hangrendszer

Én sem. Az első szám gyanúsan a hangszórók számát jelenti, egyébként
szerintem az egész parasztvakítás. :-) Az embernek bizony 2 füle van, nem
több. Az irányfüggés frekimenet-változásból áll elő. A sok hangszóróhoz
úgysincs műsor szerintem. Innentől értelmetlen.

> között, mert ez sem érdekel, és azt sem tudom, milyen mai
> fényképezőgép mit tud, pedig szeretek fotózni. Mobil dettó.

A cél a lényeg. Ha ahhoz megfelelő, amid van, akkor jó. Ha találsz valami
újabbat, majd megtanulod, miket tud. Nálam bénább embert mobil ügyben pl
nehezen lehetett volna találni. Vettem egyet, mert rákényszerültem (nem is
rég), és amit tud, azt próbálom kiismerni. De hogy miképpen csinálja, azt
már nem, nem is tudnám. (Tehát a belső működését). Tegye, akinek ez a
szakmája, vagy két anyja van. :-)

> Szerintem a fogyasztói műszaki cuccok fejlődése rég túlhaladta a
> szükséges és befogadható mértéket.

Hogyne, persze. Mármint a működésének a megismerése tekintetében. Használat
közben egy-egy eszköz viszonylag rövid idő alatt legalább 50-70%-ig
kiismerhető, pár év alatt szinte maradéktalanul. Persze ismerek olyanokat,
aki pl egy mobil funkciói közül csak a legelemibbeket hajlandók/képesek
kiaknázni.

> Egyetlen szerencsém van: a
> webcímeket és emilcímeket ma is ugyanúgy tudom használni, mint 10 éve
> először az egyetemen. Nem is váltottam levelezőprogramot (-:

Nem hiszem, hogy ugyanúgy. 10 évvel ezelőtt sokkal kevesebb lehetőség volt.
:-)