[Epitesz] hotechnikai szamitasok

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2005. Dec. 22., Cs, 18:23:18 CET

> A garazsfeljaro tavasszak ujra lesz betonozva, abba villamos, vagy
> csoves futes kerulne (vajon melyik a jobb?).

Nálunk DEVI gyártmányú villamos fűtés van. A szépséghibája, hogy a fele nem
működik és gőzünk sincs, hogy hol van elszakadva. Illetve tudom, hogy a
legvégén, de nem tudom, hogy az hol van...

Csak okulásképpen: ha annak idején nem egy kókler rakja le, vagy legalább
lefényképeztük volna, hogy hol mennek a drótok, akkor most lehetne javítani
garanciálisan, merthogy akkor lenne rá 10 év. De senkinek nem jutott eszébe.

Esetleg a www.devi.com -ra elnézhetsz.

Palasik Sándor