[Epitesz] hotechnikai szamitasok

Király,Gyula kingkey at axelero.hu
2005. Dec. 22., Cs, 05:13:53 CET

Üdv!
>végén nyitott csövet a csillagos ég felé irányítom. Szerintem van rá esély,
hogy ha nem fúj szellő sem, akár fagy is lehet odalenn, miközben mondjuk +25
fok van.<

Jól tippelsz, azért deresedik a fű is hajnalra. Nem kell fólia, a hideg
levegő megmarad a csöfed fenekén, és biztosan baromi hideget tudsz mérn9i az
alján. Még nem mértem, de meleg nyári éjszakán is a szürke Bramac tető
baromira lehűl. Amúgy meg a Wien-törvény írja le a dolgot, a melegebb
felület felé néző ablakod ezért nem deresedik( annyira). A világűr meg ugye
qrva hideg. Ezért van az, hogy ha felhőtlen az ég, baromi hideg tud lenni
hajnalra.