[Epitesz] hotechnikai szamitasok

Király,Gyula kingkey at axelero.hu
2005. Dec. 22., Cs, 20:23:05 CET

Üdv!

>Csak okulásképpen: ha annak idején nem egy kókler rakja le, vagy legalább
lefényképeztük volna, hogy hol mennek a drótok, akkor most lehetne javítani
garanciálisan, merthogy akkor lenne rá 10 év. De senkinek nem jutott
eszébe.<

Csak halk ötlet: valami módon a földhöz zárlatot képezni a -
valamelyik -szakadt ágon, aztán úgy hajtani, hogy vagy hőfényképezővel, vagy
akár tapogatással kideríteni, kb. hol szakadt a vezeték. Kínomban ilyesmivel
próbálkoznék.
Az tény, hogy jót tesz, ha fénykép van, a padlófűtést én is lefényképeztem.
Már csak azt kellene tudni, melyik dián lelhetők meg..:{{{

Gyula