[Epitesz] hotechnikai szamitasok

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2005. Dec. 23., P, 12:10:02 CET

> Ezalatt vmi csőfűtőtesteket kell érteni, amilyen a bojlerekben van
> pl? Vagy valami egész más? Hálózatról megy közvetlenül, vagy van egy
> kisfesz nagyáramú trafó vagy más tápegység?

Ez szerintem kb úgy nézhet ki, mint a kéteres mosógépkábel, de nem rézből
van, hanem valami ellenálláshuzalból. A két eret az egyik végén
rövidrezárják, a másik végén meg raknak rá rézdrótot. Fix méretekben lehet
kapni, watt per méterben adják meg a teljesítményt, de nyilván minden
hosszhoz más drótvastagság tartozik. A miénk 155 méteres, 18 W/m. Két darab
van, de az egyik szakadt, szerintem a rövidzárnál.

230V-ról megy. Három eres: valószínűleg van egy külső árnyékolás, mint
védőföld.

Palasik Sándor