[Epitesz] hotechnikai szamitasok

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Dec. 26., H, 10:52:50 CET

Palasik Sandor wrote:

> Zuglóban.

Aha. Akkor beszéljük meg azokkal, akiknek szintén van ilyen meterman
szerkentyűjük, hogy melyikünk van közelebb, és ki ér rá jobban... vagy
valami más megoldást. (Én Budafokról startolnék akár ma, ha nem lenne az
időm dugig melóval).

> Szerintem pár centi, de ez inkább csak tipp. Homályos emlékeim vannak
> csak arról, amikor lerakták.

Ez jó, ezt biztosan érzi a szerkezet. Bár igaz, hogy föld/beton... alatti
madzagon még nem próbáltam. Falban érzi. Kapacitív az érzékelése, ezért a
nedves beton, kő... elbizonytalanít. Viszont van lehetőség a fesz
növelésére, ezzel az érezhetőség javítására. (A távvezetéket már többtíz
méterről érzi, igaz, hogy levegőn át, és 120 meg 220kV :) )