[Epitesz] hotechnikai szamitasok

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2005. Dec. 26., H, 14:43:03 CET

> Aha. Akkor beszéljük meg azokkal, akiknek szintén van ilyen meterman
> szerkentyűjük, hogy melyikünk van közelebb, és ki ér rá jobban... vagy
> valami más megoldást. (Én Budafokról startolnék akár ma, ha nem lenne
> az időm dugig melóval).

Köszönöm. A dolog nem éles, azt hiszem ilyen hidegben nem is praktikus
betonozni. De jó tudni, hogy van ennek viszonylag egyszerűen végrehajtható
módja. A hivatalos szervíz 35+ÁFA kiszállási díjjal indul + 15+ÁFA
hibánként, már ha javíthatónak ítélik, ráadásul ez kb. két éves ár. Plusz
oda kell szerveznem valami betonozóbrigádot egyidőben. Akkor nem sikerült a
többieket rávennem, hogy kicsengessük (6 lakásos társasház).

A hibás drótot már lekötöttem, mindhárom ere hozzáférhető.

Palasik Sándor