Re: [Epitesz] Hajópadló színe

Király Gyula kingkey at axelero.hu
2005. Feb. 16., Sze, 20:01:42 CET

Üdv!

>  Mit lehet tenni ezzel? A szekrények alatt is valószínűleg ilyen lehet,
>sajnos a határvonal nagyon elüt, nagyon éles... :/

Barátságot kötni vele.Azt felejtsd el, hogy a
sápatag fenyöholmi olyan is marad. Dehát
a 30. Earl of Auth simán mutogathatja az
ominózus foltokat, mint spec mutatványt.
Egyébként a tölgy sem kevésbé így viseli
magát. Én pl. elégedett lennék egy jelentös
mértékig elsötétedett fenyöburkolatú biliárd-
szobával - csak az talán a pincében jön össze,
szoláriumot emiatt meg nem fogok odatenni....:}}
Gyula