[Epitesz] Hajópadló színe

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2005. Feb. 16., Sze, 20:10:58 CET

Halihó!

Király Gyula ezt írta:
> Barátságot kötni vele.

  :))

> Azt felejtsd el, hogy a sápatag fenyöholmi olyan is marad. Dehát
> a 30. Earl of Auth simán mutogathatja az ominózus foltokat, mint spec
> mutatványt.

  A sötét rész jól néz ki... a világos nem az igazi... :)
  De esetleg majd megvilágítom... UV-t szerintem nem kapott, mert sima
kompakt csövek vannak, az ablak meg alig volt nyitva...

> Egyébként a tölgy sem kevésbé így viseli magát.

  Hmm... pedig az alapozóból direkt azért vettem drágábbat, hogy ezt
elkerüljem... :((

> Én pl. elégedett lennék egy jelentös mértékig elsötétedett fenyöburkolatú
> biliárd-szobával - csak az talán a pincében jön össze, szoláriumot emiatt
> meg nem fogok odatenni....:}}

  Kölcsönadod pár hónapig, és sötéten adom vissza... :)
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141