[Epitesz] Re: Hajópadló színe

Hidvegi Jozsef jhidvegi at ax.hu
2005. Feb. 18., P, 16:47:38 CET

>  A remény már meghalt, mert láthatóan sötétebb... abban még reménykedek,
>hogy a világosabb helyeken utánasötétedik idővel... :)

Nekem az a bajom a faval, kulonosen a fenyovel, hogy nem csak siman
elsotetediik, hanem tok szurkeve is tud valni. Hiaba szeretem pl a natur fa
szinet, es marha jol nez ki egy csomo helyen (az en szememben), ahol eri a nap,
ott idovel tok szurke lesz.

Ha szinte impregnalva van sotet xiladekorral, valszleg akkor is, csak a
szinezoanyag alol mar nem tunik fel annyira a szurkeseg.

Kerdes, hogy ez a sotetedes, szurkules melyik feny-osszetevonek koszonheto. Ha a
lathatonak, akkor nem sokat tehetunk. Marperdig nagy valoszinuseggel annak is
van szerepe, hiszen az uvegen at mar nem veszesen sok UV jon be a szobaba. Igy
hat nem is nagyon lehet olyan lakkot feltalalni, ami kivedene a jelenseget.

Lehet, hogy ezert alakult ugy a divat az utobbi egy-ket evtized alatt, hogy a
kulteri fafeluleteket befestik teljesen fedo festekkel?

Miert fizetsz az internetert? Korlatlan, ingyenes internet hozzaferes a FreeStarttol.
Probald ki most! http://www.freestart.hu