[Epitesz] Re: csempefesték

Parole Nyelviskola parole at enternet.hu
2005. Feb. 22., K, 09:36:25 CET

Kedves Pataki István,

a neten bukkantam rá levelére csempefesték ügyben, kérem, írja meg, milyen festéket használt a felesége a konyhacsempe átfestésére. Jómagam már a lábamat lejártam, minden művészellátó és egyéb üzletek csempefesték kínálatában kapható víz- és alkoholbázisú csempe és üvegfestéket kipróbáltam, de lepereg az eredmény. A Molto-ra én is rábukkantam, de mivel én nem az egész csempét szeretném befesteni, csak a sarkára szeretnék mintákat festeni, ezért nekem a Molto nem jó.
Nagyon megköszönném, ha ebben segítségemre lenne (ha még mindig nem jött le a festék a konyhájukban!)

Köszönettel:

Kovács Andrea