Re: [Epitesz] hajópadló kezelése

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Júl. 18., H, 11:06:53 CEST

>  Hűűha... :)
>  Ennek nagyon nézz utána, mert én simán csak alapoztam, majd lakkoztam
>Gemini-vel, és két év után jelentős eltérés mutatkozott a fényt kapott és
>a sötétben maradt részek között... :(

Én nem ezt érzem gondnak, hanem azt, hogy ha egy bármilyen fa burkolatot
alulról is jól lezárunk (párazárunk), meg felülről is ezt próbáljuk tenni,
akkor nagy baj lehet. Pl felmosnak, kiömlik valami... és óhatatlanul be fog
jutni a felső lakkozás, lezárás alá víz. Még akár sok víz is, aláfolyhat a
falnál is bármi okból. Na innentől van a gond, irtózatosan lassan fog
kiszáradni, ha egyáltalán ki fog száradni. Ennek következményei lehetnek.
Egyrészt gombásodhat, de főleg úgy feldagad, felpúposodik, hogy az egészet
fel kell szedni.

Hacsaknem biztosítva van, hogy oda aztán víz az életben nem kerülhet, vagy
teljesen tömítettre van csinálva, hogy ha kerül is rá víz, kiömlik a
virágváza... az a víz le nem juthat soha. (A kis résekre gondoltam, ahol
könnyen leömlik víz, de rajtuk keresztül rém nehezen tud kiszáradni.)