[Epitesz] zuhanytalca

flux flux.ura at freemail.hu
2005. Júl. 25., H, 20:30:28 CEST

Udv!

f>    Ismerősöm kétéves lakásában a fürdő és a szoba közös fala a
f>     padozattól kb 6-7 cm. magasságig nedves.

      Ezeket én írtam, most megjöttek az ismerősék,és megpróbáltuk az
       okot megtalálni.
      Levettem a szobában a szegélylécet, és érdekes módon, a léc
       alatt ép a fal, víznek nyoma sincs! (A fürdő és a szoba egy
       szinten van.) :((
      Körvágóval vágtam két 100 mm-es lyukat a zuhanytálca falazatába
       a falak felőli oldalon. Kis dohos szag volt, de nedvességet nem
       tapasztaltunmk. A tálca csak a közepén, és a fszoba felé eső
       szélein van alátámasztva, a falak felőli oldalakon a szélein nem.
       A kivágott lyukon végig be tudtam nyúlni, a tálca pereme, és a
       vakolat között kb. félujjnyi rés van.
      Levettem a csaptelepet is, de a nyomócsövek hagyományos hg.
       fémek, és felülről jönnek le a csaptelepig. Ott sincs nyoma
       szivárgásnak, csőtörésnek.
      A lefolyó fixre zuhanyszifonnal bekötve, szivárgás ott sincs.

      Egyenlőre így hagytuk, most készítek egy "célszerszámot" amivel a
       vágott lyukakon keresztül ki tudom fújni alulról purhabbal a tálca
       pereme, és a fal közötti rést.

--
          Eredmény? Talán egy hónap múlva...
 flux

      mailto:flux.ura(alt64)freemail.hu

f>> ...  (I.emelet, alatta
f>>     kapubejáró.) A túloldalon a zuhanytálca van, amit tavaly már
f>>     kibontottak, a szifont,és a csatlakozásokat újrkötötték, azt
f>>     lepróbálták, a tálca és a csempe találkozásánál szilikonnal tömítettek.
f>>      A víz azonban továbbra is nedvesíti a falat. :((