[Epitesz] Re: viz-gaz

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2005. Jún. 8., Sze, 18:28:16 CEST

az elmondottakból az látszik, hogy a WC kézmosó egybôl a 110-es
csôbe csatlakozik míg a többi egy gyenge lejtésu csôvel csatlakozik
a 110-esbe, ha a teli kád víz kb. 3 perc alatt majdnem lefolyik, akkor a
lejtéssel lehet gond, azt pedig szerintem bontás nélkül nem fogják tudni
megcsinálni, de lehet, hogy nem kell, sôt a kivitelzô mindent el fog
követni, hogy ne kelljen bontani, mert ez neki bele kerülhet egy
százasba is, de hangsúlyozom, így látatlanban nem lehet
biztos tanácsot adni.

Az meg teljesen röhejes, hogy a kád vizszintben van, ennek semmi köze
ahhoz, hogy minél kevesebb víz van a kádban annál lassabban folyik
le...

Nálam a 110es csô és a fürdôszobai összefolyó között kb. 10 cm szint
különbség van, úgy nyeli a vizet, hogy az automata mosógép amikor
ürít az se tudja megtölteni.
A saját kivitelezésnek is meg vannak az elônyei :))
Már akkor kipróbáltam amikor össze állítotttam a csatornat csöveket.

zsolt