[Epitesz] lyukas bojler

Pataki István ipataki at ipataki.axelero.net
2005. Jún. 12., V, 23:13:13 CEST

Sziasztok!

Nem kimondottan építészeti probléma, de talán elmegy a listán:

Az alig két és fél éves 120-as bojlerem kilukadt. Nem egy HAJDU, valami
olasz darab, de akkor is! A régi magyar több mint 10 évig üzemelt. A ház
melegvíz csöveivel szembeni bizalmatlanságból vagy talán némi paranoiából
kifolyólag azt vezettem be, hogy ha mindenki elmegy otthonról, akkor
elzárjuk a hideg betápot, de legtöbbször még a nyomásból is leengedtem. Csak
a legutóbbi időben tűnt fel, hogy ilyenkor hangot ad, roppan a tartály.
ahogyan visszaszámolom, ez kb 200-250 ilyen ciklust jelenthetett.
Lehetséges, hogy ezzel tettem idő előtt tönkre?

Köszönettel
pi