[Epitesz] konvektor hokapacitas noveles

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Nov. 24., Cs, 10:33:19 CET

Király,Gyula wrote:

> Nem hinném..:}} Egyrészt az a vékony vacak nem olyan jó hőszigetelő,
> másrészt a falba épített kémény vezetéssel is jól felfűti a falat. (
> kimentem megnézni, persze tévedek, mert a bejövő levegő a külső
> gyűrű, de nem hinném, hogy ott valaha pára lecsapódhatna. Nekem 30
> éve fönn van, ha mögötte penész van, hát áldásom rájuk..:}}})

:-)) Az is egy megoldás. :)

A nedvesedés a fal belsejében is létrejöhet. Jó ez a polifoamos játék, meg a
hungarocelles is, de jó lenne nem közvetlen a falra rakni, hanem csak elé.
Hogy legyen szellőzés.

Akkor viszont elég lenne egy önhordó (lábakon álló pl), takarításkor
kivehető lemezpáros is.

Persze van, amikor a radiátor szinte fexik a falon (nem parapetes fűtésről
van tehát szó), és mindez egy régifajta ház ablak alatti mélyedésében, ahol
a fal sokkal vékonyabb, mint mellette. Itt nemigen van más lehetőség, mint
egy ilyen hőszigetelőnek a közbe tuszkolása, vagy hozzáférés esetén rendesen
a falra ragasztása. Aztán, ha van benne nedvesség kicsapódás, majd nyáron
kiszárad. :-)