[Epitesz] konvektor hokapacitas noveles

Kálmán Miklós MKalman at mol.hu
2005. Nov. 25., P, 10:51:22 CET

> Mas kerdes,
>
> Ha nekem kellene megoldanom, nem vacakolnék a csatornába
> kötéssel, csak
> simán lefolyatnám valahol, ahova az esővíz is folyik. Bár
> lehet, hogy kissé
> maró hatású lötty is létrejön, akkor gáz van, de a
> csatornával is. (Néhol
> betoncsövek futnak az utcán, bekötéseknél, bár azokon azért lugos
> szennyvizek közlekednek zömmel.)

Ezzel csak annyi lenne a gondod, hogy nem menne vele a gazMEO. Anelkul nincs keszulek beuzemeles, anelkul meg gari nincs a keszulekedre. Marpedig draga ahhoz egy ilyen masina, hogy csak ugy eldobja az ember a garit.. Azonkivul ha zart egesteru a keszulek nem is olyan egyszeru azt a siman lefolyatast megoldani ugy, hogy ahol a kondenzvizet varod ne jojjon vele egy kis fustgaz is.. s igen, a leirasok alapjan tenyleg eleg agressziv a levalasztott kondenzviz.. Bar mindennel lehet kicsit "megga'jverkedni" szoktam is, de gazzal, fustgazzal kapcsolatos dolgokban inkabb vagyok "ovatos duhaj" :)

Eredeti subjectre visszaterve, Janos tettel mar samotteglat a konvektor burkolata ala..? Azon filoztam, mit fog hozza szolni a hoszabalyzo, ha a jo meleg tegla (hokapac.) meleget hazudik neki, kozben a szoba meg mar kihult.. Lehet meg ritkabban fog bekapcsolni a masina, es eppen ellenkezo hatast ersz el, szerintem ha teglazod a hoszab. erzekelo kornyekere ne tegyel, csak a masik oldalra, es hagyd szabadon a hohasznositot, tudjon leadni hot sugarzassal nehogy a vegen meg kiegjen.. A mar emlitett hotukor folia ismerosomnel van a parapett mogott, o allitja hogy er valamit..

Udv: Arrow

PS: Bocs a csatolmanyert! Ceges mailszerver teszi hozza tolem fuggetlenul.. :(

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ezen uzenet es annak barmely csatolt anyaga bizalmas, jogi vedelem alatt all, a nyilvanos kozlestol vedett.
Az uzenetet kizarolag a cimzett, illetve az altala meghatalmazottak hasznalhatjak fel. Ha On nem az uzenet cimzettje,
ugy kerjuk, hogy telefonon, vagy e-mail-ben ertesitse errol az uzenet kuldojet es torolje az uzenetet,
valamint annak osszes csatolt mellekletet a rendszerebol. Ha On nem az uzenet cimzettje, abban az esetben tilos az
uzenetet vagy annak barmely csatolt mellekletet lemasolnia, elmentenie, az uzenet tartalmat barkivel kozolnie
vagy azzal visszaelnie.

This message and any attachment are confidential and are legally privileged. It is intended solely for the use of
the individual or entity to whom it is addressed and others authorised to receive it. If you are not the intended
recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system.
Please note that any dissemination, distribution, copying or use of or reliance upon the information contained in
and transmitted with this e-mail by or to anyone other than the recipient designated above by the sender is
unauthorised and strictly prohibited.