[Epitesz] konvektor hokapacitas noveles

Kálmán Miklós MKalman at MOL.hu
2005. Nov. 25., P, 14:50:10 CET

> Na de a szabadva vezetett kondenzcső és a füstgáz milyen
> galibát okozhat?
> Sőt, felvetném, hogy ha nincs szifon, és a csatornába jut
> netán szénmonoxid
> tartalmú füstgáz, az nem csak a patkányok halálához vezethet,
> hanem nagy
> robbanáshoz is.

Ezen mar en is filoztam, csak erintolegesen utananezve a dolognak, igaz en a szabalyos kiepites mellett bekovetkezo lehetosegeken agyaltam pl. ok hogy buraszifon, de mi van amikor teljesen kiszarad? Futesi szezon kezdete pl. Akkor nem megy a nyomott (zart rendszerben gondolkodtam) fustgaz a csatornaba?

> Nem lenne gond a konvektorral. Annak mindig valahol hátul van egy
> tágulófolyadékon alapuló, kb 8mm átmérőjű és valami arasznyi csődarab
> érzékelője, amire az elől lévő samottégla kevés ráhatással
> lenne. Ellenben a
> hátul elhelyezett átmelegedett tömeg annál inkább.

Uhum. amiket en lattam, azoknal a kaszni gazszelep feloli oldalan a hatso sarokban figyelt az erzekelo. Azert irtam hogy a masik oldalra lehetne pakolni samotteglat. De tovabbra is azt mondom, a hohasznositot nem kellene elol lefedni hotarolo kovekkel, lemez hohaszniosito, ki ne egjen neki..

> Viszont ezt meg lehet oldani, nem nagyon rövid az a vékony
> cső, amivel be
> van csatlakozva a szabályozóba, szóval ki lehet azt onnan hozni olyan
> helyre, ahol a levegőt érzékelheti.
> (Szerintem nem érdemes ennyire megbolygatni a rendszert.)

En sem vezetnem ki.. Megserul a csovecskeje, lottek a szabalyzasnak.. Aztan lehet ra applikalni egy elektromos vezerlest, szervoval.. :)

Udv: KM.

PS: Bocs a csatolmanyert! Ceges mailszerver teszi hozza tolem fuggetlenul.. :(

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ezen uzenet es annak barmely csatolt anyaga bizalmas, jogi vedelem alatt all, a nyilvanos kozlestol vedett.
Az uzenetet kizarolag a cimzett, illetve az altala meghatalmazottak hasznalhatjak fel. Ha On nem az uzenet cimzettje,
ugy kerjuk, hogy telefonon, vagy e-mail-ben ertesitse errol az uzenet kuldojet es torolje az uzenetet,
valamint annak osszes csatolt mellekletet a rendszerebol. Ha On nem az uzenet cimzettje, abban az esetben tilos az
uzenetet vagy annak barmely csatolt mellekletet lemasolnia, elmentenie, az uzenet tartalmat barkivel kozolnie
vagy azzal visszaelnie.

This message and any attachment are confidential and are legally privileged. It is intended solely for the use of
the individual or entity to whom it is addressed and others authorised to receive it. If you are not the intended
recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system.
Please note that any dissemination, distribution, copying or use of or reliance upon the information contained in
and transmitted with this e-mail by or to anyone other than the recipient designated above by the sender is
unauthorised and strictly prohibited.