[Epitesz] konvektor hokapacitas noveles -> hotarolas

Kálmán Miklós MKalman at mol.hu
2005. Nov. 25., P, 15:18:37 CET

> nagy mellélövés! :)
>
> Ha öt, akkor is kevés. A tömeg jelentős részét (ami amúgy is
> kicsi a sok
> levegő miatt) hatékonyan szigeteli a sok levegő.

Szia Balazs!

Engem viszont fokozottan erdekelne a kerdes! :) Mivel a kulso hoszigetelesemet leszavaztak, nem marad mas, mint belulrol hoszigetelni. Milyen retegrendet, es anyagokat javasolnal, egy 5-6 cm-es teljes vastagsagu belso hoszigetelesre? (vastagabb nem nagyon fog menni, az egyik erintett szoba igy is eleg keskeny..) Elso gondolat volt a parnafazas, koze 1 rtg nikecell, ra egy rtg. nikecell, majd arra gipszkarton. Esetleg szukseg szerint kiegeszitve parazaro foliaval, de felmerult kozben, hogy lehetne nyugodtan tenni szalas anyagot is (uvegszal, kozetgyapot).. Ezert is irtam egy korabbi levelemben hogy meg alaposan korul kell jarjam a temat.. A fal amugy ~40cm-es keveslyuku tegla, kivul belul hagyomanyos habarcscsal vakolva. E-ENy-i tajolassal..

Udv: Arrow

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ezen uzenet es annak barmely csatolt anyaga bizalmas, jogi vedelem alatt all, a nyilvanos kozlestol vedett.
Az uzenetet kizarolag a cimzett, illetve az altala meghatalmazottak hasznalhatjak fel. Ha On nem az uzenet cimzettje,
ugy kerjuk, hogy telefonon, vagy e-mail-ben ertesitse errol az uzenet kuldojet es torolje az uzenetet,
valamint annak osszes csatolt mellekletet a rendszerebol. Ha On nem az uzenet cimzettje, abban az esetben tilos az
uzenetet vagy annak barmely csatolt mellekletet lemasolnia, elmentenie, az uzenet tartalmat barkivel kozolnie
vagy azzal visszaelnie.

This message and any attachment are confidential and are legally privileged. It is intended solely for the use of
the individual or entity to whom it is addressed and others authorised to receive it. If you are not the intended
recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system.
Please note that any dissemination, distribution, copying or use of or reliance upon the information contained in
and transmitted with this e-mail by or to anyone other than the recipient designated above by the sender is
unauthorised and strictly prohibited.