[Epitesz] konvektor hokapacitas noveles -> hotarolas

Király,Gyula kingkey at axelero.hu
2005. Nov. 25., P, 16:27:39 CET

Üdv!

>  Szerintem a lakótérben kell hatalmas hőkapacitásnak lenni, mégpedig
elválasztva a hőszigeteléstől. Ezért rossz a csak Porothermből épült ház,
mert nagyon kicsi a hőkapacitása.<

Miért is jó a hatalmas hőkapacitású ház?
Hogy meleg legyen, amikor nincs otthon senki, meg éjjel, amikor inkább
hűvösebbnek kellene lennie?
Leszámítva a virágokat, nem a 0 hőkapacitású helyidég a nyerő? ( ilyen
nincs, meg persze marhaság, de teoretice nem), ahol ha kilépek az ajtón, 5 C
lesz, ha belépek, előtte 1 mp-el meg a kívánt hőfok?
Minek fűtsek egész nap, ha 10 órán át nem vagyok otthon?
Csak nehogy hitvita legyen belőle..:}}}}

Gyula