[Epitesz] Parkettvagas

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Nov. 27., V, 11:26:18 CET

Erdos Zoltan wrote:

> A veget sima kezifuroba fogott furo-maro-val tokeletesenle lehet
> szedni.. belefursz es elkeztet lefektetni a furot... szepen leszedi..
> a sima csigafuroval nem olyan szep, mert annak csak 2 bekezdese van, a
> maronak (a jobbaknak) 4.

Ettől tartottam, hogy csak ez a javaslat fog jönni. :)
Van egy felsőmaróm, amihez vannak marók, de mind 2 élű. Igaz, hogy valami
közel 20ezres fordulatszámra, vagy még nagyobbra, nem is emléxem, vannak
kitalálva.

Most láttam egy reklámot, praktiker (biztos máshol is van) amiben van egy
ún. aligátorfűrész. Még ez szóbajöhet, úgyis akartam venni ilyet régebben.