[Epitesz] futes feltoltes/levegotelenites

zoldnap@freemail.hu zoldnap at freemail.hu
2005. Nov. 27., V, 20:24:08 CET

Helo!

A gond: a radiatorokbol hallani, hogy csorog a viz, tehat levegos a
futesunk.

Hogyan kell ilyenkor levegoteleniteni es feltolteni a rendszert?
Probaltam, hgoy a radiatoron levo kis szelep segitsegevel kiengedtem
levegot,
egy ideig jott, de utana mar a viz is ugyhogy azt elzartam. Ez nemileg
segitett, mostmar kevesebbet csorog, de azert jobb lenne vegleges
megoldast
talalni.. Altalaban hol kell vizet tolteni a futesbe? Ha jol emlekszem
akkor nem kell bele feltetlenul desztillalt viz?!

Udv
Zoli