[Epitesz] konvektor hokapacitas noveles -> hotarolas

Király,Gyula kingkey at axelero.hu
2005. Nov. 28., H, 19:04:27 CET

Üdv!
>Azóta vallom, hogy a tetőtér beépítésnél a jó hőszigetelés nagyon fontos
>és a hőkapacitás meg akkor jó, ha alacsony. Ez esetben nyáron ejszaka
>könnyen kiszellőztethető a kánikula.

Mondtam én ettől eltérőt? Nálam így van a nyaralóban. Betonyp ház, a fal 2x1
centi betonyp, közte 10 centi kőzetgyapot, kívül 5 cm  Dryvit. ( Marha
voltam, 10 centi is lehetne, alig került volna többe.)
Nyáron , ha a zsalugáterek zárva vannak, fűteni kell..:}}}
A tetőtérben persze 10 centi Therwoolin van. Ettől még meleg, mert a fedés
szürke Bramac, a maga 80 C hőfokával...:{{

Gyula