[Epitesz] Gázkazán és kandalló párhuzamos mu"ködtetése.

Varga Tibor varga at gyogyinfok.hu
2005. Nov. 29., K, 10:09:03 CET

Sziasztok!

Auth Gábor wrote:

>  Sokmindentől függ.
>  Célszerű a gyerekszobába tenni a termosztátot, és a lenti radiátorokba
>pedig termosztátos szelepet. A kazánnak mindegy, ha fával fűtötök, mert
>hamar felfűti a fenti emeletet és leáll. Ha nagyjából egyforma gyorsan
>hül a két szint, akkor ha alul is hideg van, akkor fent is, így alul
>nyitnak a radiátor szelepek és beindul a fűtés a fenti hideg miatt.

Igaz tegnap elfogadtam ezt a megoldást, mert jó lesz a következő néhány
évben.
Tervezni viszont nem néhány évre tervezek.
Mi lesz amikor a gyerekek féligmeddig kirepülnek és csak hétvégén
lesznek otthon.?
Ekkor az emeletet nem szeretném fűteni, tehát le kell hozni a termosztátot.
Ez egyszerű, de mi lesz ekkor a lenti automata radiátorszelepekkel?

Üdv. Tibi