[Epitesz] almennyezet

Varga Tibor varga at gyogyinfok.hu
2005. Okt. 13., Cs, 09:15:10 CEST

Sziasztok!

>Okossagra lenne szuksegem: elhataroztam, hogy a furdoszobam mennyezetet  a
>boltokban kaphato hungarocell almenyezettel boritom. A mostani mennyezet a
>kovetkezokbol all: deszka, alatta stukaturnad, majd hagyomanyos malteros
>pucolas, vegul diszperzites festes. No, ez a plafon allandoan repedezik,
>ezert kellene ra egy kis optikai tuning. Az okossag ahhoz kellene, hogy a
>furdoszobaba, mint alapvetoen paras helyre celszeru-e ilyet tenni, avagy
>lesz valami karos kovetkezmeny, mint pl.: gombasodas, esozes, stb.

Amit leírsz, abból arra következtetek, hogy elég vékony a jelenlegi plafon.
A hőszigetelése is kívánnivalót hagy maga után.
Ha felteszed a hungarocell takarást, akkor a résein felmegy a pára és a
jelenlegi diszperziós festékre csapódik. Ott pedig penésztelepek fognak
kialakulni. Most nincsenek penészfoltok?

Szerintem először a plafon hőszigetelését kell megoldanod.
A diszperziós festéket is el kell távolítani.
Én inkább lambériát, vagy azt a fajta gipszkartont ajánlom, ami bírja a
párát.
Árban nincs egetverő különbség a kettő között, ha nem a legdrágább lambériát
választod.

Ha valakinek más a véleménye, akkor remélem megírja, mert kíváncsi
vagyok rá én is!

Üdv. Tibi