[Epitesz] Epitesz digest, 13 kötet, 4 szám

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2005. Okt. 14., P, 00:56:24 CEST

Eredeti:

": Varga Tibor <varga at gyogyinfok.hu>

Amit leírsz, abból arra következtetek, hogy elég vékony a jelenlegi plafon.
A hőszigetelése is kívánnivalót hagy maga után."

Szia Tibi es Tobbiek!

Jol latod, valoban gond van a szigetelessel.  A terveimben szerepel, hogy az
almennyezet elkeszulte utan, a padlason elteritek egy foliat, majd
asvanygyapotbol, a 10 cm-esbol, rakok ra egy reteget. Ez persze nem
orvosolja azt a gondot, hogy a para a hungarocell felett, a regi mennyezeten
csapodjon ki. Szerintem a problema gipszkarton eseten is eloadodik, hiszen
az sem zar legmentesen a fal es a mennyezet talalkozasanal. Lamberiat azert
nem szeretnek, mivel a nappalim es a vele egy legterben levo fozoresz teljes
mennyezete mar lamberias es nem szeretnek tulzasba esni.
Ja es az almennyezet elemei kozt levo fugat kitoltenem ragaszto
sziloplaszttal, megpedig a gombagatlo fajtaval. Ebben is most szereztem
tapasztalatot, mert bar mashol nem, de a csempes zuhanyfulkem fugaiban
megjelent a penesz. Vagy ket eve kifugaztam szaniter sziloval, de az alatt
meg csunyabb lett. Most nagy nehezen kiszedtem a regi sziloplasztot
(furopisztoly+drotkorong) es a gombagatloval fugaztam ujra. Kivancsi vagyok
ez meddig birja es hogy szigetel-e rendesen, ugyanis a csempe kozt
beszivargo viz a falat is ataztatta.

Tovabbi jokat:

Minyu