[Epitesz] Apro jogi kerdes

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Sze. 2., P, 19:39:37 CEST

> nekem is volt (van) egy tanyám...
> szépen lassan elfogyott....
>
> Elôször a kályha, majd szekrények, utána ami mozdítható volt,
> utána ami még maradt, aztán a hullámpala, aztán a cserepek
> a tetôrôl, és azóta nem tudom mert már nem is megyek arra...
> Lehet, hogy mire legközelebb odamegyek csak egy iszonyat mély
> gödör lesz a helyén mert még a földet is ellopják :)))
>
> Mindez ez Szentmártomkáta és környéke...

Hát erre azért nem gondoltam.

Akkor ez a hely kiváló lehet védelmi rendszerek tesztelésére, esetleg a
technika által elfogott emberekkel való bánás kialakítására... :-) Néha
tényleg nagyon gonosz gondolataim vannak.

> Szóval ha valakinek kell 1 hold föld (legutóbb rajta akácfák voltak)
> meg 2 nagy eperfa, szóval ad érte 150-et és az övé.

Honnan tudod, hogy nincs-e már felszántva, és ha odamennél, vasvillával
kergetne el valaki? :-)

Hogy jutottál hozzá? Öröklés, vagy akkor még volt valami elképzelésed, hogy
milyen nyugis hely lesz ez?