[Epitesz] Apro jogi kerdes

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2005. Sze. 2., P, 20:38:56 CEST

> Hát erre azért nem gondoltam.
Ja és nem egyedi eset, mert több tanyát láttam amin nem volt cserép.

> tényleg nagyon gonosz gondolataim vannak.
jah, megnéznék egy védelmi rendszert bevetés közben
rejtett kamerás felvételen :)

> Honnan tudod, hogy nincs-e már felszántva, és ha odamennél, vasvillával
> kergetne el valaki? :-)
Az is elképzelhetô. Én meg beindítom a traktoromat oda gurulok
és átmegyek mindenen :)

> Hogy jutottál hozzá? Öröklés, vagy akkor még volt valami elképzelésed, hogy
> milyen nyugis hely lesz ez?
vettem, hogy majd oda fogunk lejárni a gyerekekkel,
csöndes hely nincs a környéken semmi, se villany, se víz,
se gáz, se telefon, 500 méterre egy szomszéd aki hétvégente jár
ki, szóval amolyan nyugisnak tunt, pár alkalommal voltunk lennt,
de amikor mindig azt láttuk, hogy egyre fogynak az ott lévô holmik
akkor egy idô után az embernek elmegy a kedve. Rajta komplett
ház, gazdasági épületekkel, mindez vályogból, aztán, hogy leszedték a cserepet
azóta szerintem már a ház is a földdel lett egyenlô, tekintve
az anyagára.

Aztán kertes házba kerültünk egy 300nöles telekkel így tulajdonképpen
nincs szükség már semmilyen tanyára, ráadásul ez is olyan mint
egy tanya, összesen 1 közvetlen szomszédom van és ott is már 2.50
magas tömör kerítés figyel :) és mégis a városban, 5 percre
az auchantól.

zsolt