[Epitesz] Apro jogi kerdes

Erdos Zoltan silverst at axelero.hu
2005. Sze. 5., H, 11:13:56 CEST

Szerintem egy tomor kerites tetejere uvegszilankot applikalni nem
erkolcstelen, nem tilthato es feletteb hasznos dolog.
Csak arra ugyelj, hogy jo magas kerites legyen, ahol egyreszt nem
latszik az uveg, masreszt annak elerese a szandekossag, vagy a rautalo
magatartas tenyet kimeritse... akkor mar nincs alapja a paciensnek
reklamalni...

Ez van...
(automata celkeresos gepagyut keresek szamla nelkul...:-) / :-( )

Z.