[Epitesz] ?

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Sze. 25., V, 22:19:59 CEST

>Cirka 3 hete iratkoztam fel, de 0 volt a forgalom. Azt szeretném megtudni,
>hogy Xylmon szúirtóval >valaki dolgozott-e,
>mert a
>http://www.commenda.hu/xyladecor/downloads/Xylamon_Szintelen_adatlap.doc
>tanusága >szerint ez egy
>kész vegyifegyver. Utólagosan kellene kenegetnem a padláson, mert nagyon
>percegnek a >bogarak.

Nem manapság, de én éppen padlást (szakszerűen fedélszéket :-) )
xilamonoztam. Nem percegnek a szúk, de nagyon szar volt csinálni. Próbáltam
ecsettel, fulladás. Aztán szórópisztollyal, mégjobban fulladás. Végül vettem
egy permetezőt, olyat, ami a hátamon van, és egy kart kell le-föl mozgatni,
azzal ment. Úgy, hogy nagy levegő, hirtelen jókora darabon le tudtam fújni,
aztán pucolás onnan x ideig. Arcvédővel meg ezzel a módszerrel nagyon hamar
végeztem. Mert ez viszonylag nagy cseppeket spriccel, kevésbé képez
aerosolt. És nagy a hozama, szóval nagyon nagy felületeket lehet vele rövid
idő alatt szinte lelocsolni. Jut a cserépre is bőven, vagy ami van ott, de
valszleg ez nem számít.

Viszont akkor még elől-hátul nyitott volt az egész, de csak valami nagyon
szerény légáram volt. Direkt szélcsendes időt választottam, mert
észrevettem, ha cseppek jutnak a növényekre, ott a levélnek vége. Szóval az
biztos, hogy lehetne vele őserdőt meg sokminden mást is irtani. :-)