[Epitesz] ?

zulu zulu at gportal.hu
2005. Sze. 26., H, 20:10:09 CEST

Délelőtt próbáltam ecsettel, de annyira vízszerű, hogy több csepegett a földre, mint ami a fára ment. Ma éppen a
festékszórómat teszteltem 1 bar-al, de az is soknak tűnik.

2005. szeptember 25. 22.19 dátummal jhidvegi ezt írta:
> Nem manapság, de én éppen padlást (szakszerűen fedélszéket :-) )
> xilamonoztam. Nem percegnek a szúk, de nagyon szar volt csinálni. Próbáltam
> ecsettel, fulladás. Aztán szórópisztollyal, mégjobban fulladás. Végül vettem
> egy permetezőt, olyat, ami a hátamon van, és egy kart kell le-föl mozgatni,
> azzal ment. Úgy, hogy nagy levegő, hirtelen jókora darabon le tudtam fújni,
> aztán pucolás onnan x ideig. Arcvédővel meg ezzel a módszerrel nagyon hamar
> végeztem. Mert ez viszonylag nagy cseppeket spriccel, kevésbé képez
> [...]

Mivel pucolod el a háti permetezőt? ...mert ugye ez lassan bomló erős méreg, vízben nem oldódik. Csak erre a célra
pedig drága mulatság lenne venni 1 ilyen verklit.
-zulu