[Epitesz] ?

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Sze. 26., H, 21:00:21 CEST

>Mivel pucolod el a háti permetezőt? ...mert ugye ez lassan bomló erős
>méreg, vízben nem oldódik. >Csak erre a célra
>pedig drága mulatság lenne venni 1 ilyen verklit.

Az a helyzet, hogy akkoriban építkeztem, és direkt ezért vettem ezt a
szerkezetet. Akkor nemtommér, de nem volt drága. Lehet, hogy ma az?

Nem mostam el annyira, hogy utána növényekre is lehessen használni, csak
annyira, hogy később is lehessen ugyanerre alkalmazni.

Valahol fenn van a padláson vagy hol, nem is biztos, hogy jó még.