[Epitesz] ?

Király,Gyula kingkey at axelero.hu
2005. Sze. 26., H, 21:57:59 CEST

Üdv!
Anno rengeteget senyvedett az asszony a pamacsolással, mielőtt beépültek
volna a gerendák, aztán láttam az okos megoldást egy kissé jobbmódú
embernél:
-szépen kialakított  földbeásott vályú, több réteg fólia, Xylamon beleönt,
dúc bemárt, áztat valameddig, , satöbbi.
A legborzasztóbb az volt, hogy embertelen pénzeket elszórtam  Xylamonra,
aztán olvastam , hogy rézgálic-oldat helyből rovartalanít( illetve a befele
rágó megpusztul), azon kívül még némi tűzállóságot is ad.
Na, most ez közkincs lett.

Gyula