Re: [Epitesz] plafon + festés

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2005. Sze. 26., H, 21:09:50 CEST

> Gipszkarton hogyan tegyem(ük) fel? Kell dilatációs hézag? Faltól milyen
távolságra kezdjem (0cm)?
> Új falat hogyan fessek? Elöször glettelni kell? Van aki aszongya, hogy
elöször 1 sor meszelés, utána glett.

nálam sokkal okosabbak biztosan leírják a szakszeru megoldást.

én fogtam és 1szeruen odacsavaroztam a falhoz,
se gipsz paca, se semmi deszkázat, stb.
(igaz nálam ytong van... tudom azt is lehet glettelni, de több munka
lenne mint a gipszkartont feltenni)

majd összegletteltem lecsiszoltam és rányomtam közepes furészporos
tapétát.

Az eredmény megtekinthetô nálam.
1nlôre fél éves a nagy mu, de eddig semmilyen repedés, rendellensség nem
látható.

meszelést elhagynám, mert a glettgipsz prímán tapad a gipszkartonra.

a plafont meg a mindenhol kapható 50*50 cm-es PS lapokkal burkoltam.
na ez alá nagy gipsz pacákat tettem ami mindjárt az egyenlôtlenségeket
is jól kiszedte, majd diszperzittel festve kész is.
megvolt egy délután alatt.

Ha az egészet látták volna gipszkartonos szakemberek bizton
azt mondják hú az úgy nem jó....
lehet.... de nem is vettek le egy rakat pénzre és ez legalább ingyen
sz at r és nem pénzért :))))
a csempézés is saját munka.... nem I. osztályú de ingyen volt
és nem kellett a sok szakbarbárral vívódni...

bocs a sok locsiért...

zsolt