[Epitesz] Bemutatkozas

Szeberenyi Adrian szeberenyiadrian at yahoo.ca
2006. Aug. 15., K, 00:25:17 CEST

hat koszi, tenyleg megerte feliratkozni :)

almomban nem gondoltam volna, hogy ez a kocsog purhab nem is olyan
kis egyszeru, mint ahogy azt kepzeltem.

egyebkent szeptember elejen egy komplett kerteshazba fogunk
bekoltozni, ugyhogy szigeteles, festes, mazolas, minden lesz dogivel,
es most csak igy egy ilyen kis egyszeru dolog, mint a purhab is... mi
lesz itt! bah, bele sem merek gondolni... nalunk mondjuk a felesegem
a fo barkacsmester (o szereli a bringainkat is), de azt hiszem,
elotte kotelezni fogom, hogy feliratkozzon ide, mert hajlamos
lelkesen belevagni a szerelesekbe, aztan valahol feluton jon ra
gyakran, hogy kifogott rajta a dolog :)

bar ez meg mindig termekenyebb megkozelites, mint ahogy en csinalom
(azaz sehogy)...

udv,