[Epitesz] Bemutatkozas

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2006. Aug. 15., K, 09:54:41 CEST

> hat koszi, tenyleg megerte feliratkozni :)
>
> almomban nem gondoltam volna, hogy ez a kocsog purhab nem is olyan
> kis egyszeru, mint ahogy azt kepzeltem.

Azért nem kell ám megijedni a sok elrettentô írástól.
ahogy így végig olvastam ôket én sem mernék már semmit sem csinálni, bár
arra még senki hívta fel a figyelmedet, hogy
a pur habot kifújva a belôle kiáramló gáztól rosszul lehetsz,
a pur habos flakon ha ráesik a lábujjadra eltörheti azt,
a pur habos flakon kupakja éles és megvághatja a kezedet,
a pur habot tejszínhabnak nézed és lenyeled akkor fulladást okoz,
stb...

Ha belegondolsz akkor villamoson se utazz,
mert
- megrázhat
- összeütközhet és megsérülsz
- felborulhat és megsérülsz
- egy részeg lehányhat
- zsebesek kirabolhatnak
- leszúrhatnak
- rosszul lehetsz rajta
- fertôzô betegséget kaphatsz el
- elromlik és nem jutsz vele oda ahova akarsz
- beszorul az ajtó és nem tudsz leszállni (combinóné rulez:)
- ha nincs jegyed megbírságolhatnak
- a székektôl koszos lehet a ruhád
- találkozhatsz kellemetlen ismerôsôkkel
- stb.

autóba se ülj mert .... stb.
ki se mozdulj otthonról mert .... stb.

szóval összegezve
aki nem tud úszni, ne másszon fára, mert elüti a villamos. :)

essél neki a felújításnak és meglásd milyen jól fog menni.
ha meg elakadtál, a tényleges problámát megírva
segítünk.

zsolt