[Epitesz] ki hova jár

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2006. Aug. 16., Sze, 10:38:07 CEST

>tenyleg: ez is megerne egy kerdest: ki hova jar?),
szerintem is megérne egy kérdést.

Szóval szerintem igazi barkácsboltok már nincsenek, mert
a multik mellett már éhen haltak, vagy évvégéig fognak éhen halni.

nekem 7 percre van gyalog egy oba, szóval nem kérdés, hogy hol vásárolok,
de NEM szeretem mert állati drága.
patiker az sem ócsó, a baumix az sem ócsó, de drágább mint az eddigiek.

Számomra eddig bikasar volt a legolcsóbb, de soxor érdemes körbe
járni mindet, mert ugyanaz a termék 1000 Ft-os ár esetén akár több száz
forint különbséggel található meg egyik vagy másik áruházban, esetleg más
gyártó által, különösen a német és amagyar gyártók között van soxor 50-70%
különbség is.

mások hova járnak ?

zsolt