[Epitesz] ki hova jár

Dienes Jozsef dienes.jozsef at rh.bmf.hu
2006. Aug. 16., Sze, 13:22:00 CEST

Hali!

2006.08.16. 12:56-kor Zsolt irta:

> Szóval összességében 2-en járunk vamilyen boltba és senki más sehova a
> listáról ?

De, plusdiszkontba, tecsó-ba... Nem vicc, vettem már ott kéziszerszámokat,
barkácsgépet, stb. (csavarhúzót, lézeres dekopírfűrészt, fúrókalapácsot...)

> biztos mindenkinek saját raktára van otthon :)

Persze, csak az asszony már kezdi unni... :-)

Az otthonomhoz egy beűmax van közelebb, oda ugrok el, ha hirtelen kell
vmi; dolgozóból hazamenet kis kitérő egy praktikr, néha azt ejtem útba.
De a munkahelyem közelében van egy kis "maszek" csavarszegzárszerszám,
ha ilyesmi kell, akkor inkább oda megyek, mert legalább a fele pízt
megtakarítom a fenti barkácsáruházak áraihoz képes; ráadásul pl. egy
spéci zárbetétet is meghozott nekem másnapra, amije akkor épp nem volt
(a praktiban meg igen, de ott persze horror áron)...

> Számomra eddig bikasar volt a legolcsóbb, de soxor érdemes körbe

Hol van az a bikasar?

Józsi