[Epitesz] ki hova jár

Varga Tibor varga at gyogyinfok.hu
2006. Aug. 16., Sze, 14:58:49 CEST

Sziasztok!

>Szóval összességében 2-en járunk vamilyen boltba és senki más sehova a
>listáról ?
>biztos mindenkinek saját raktára van otthon :)

Valamennyire igen.
Még valamikor kb 10 évvel ezelőtt vettem a MÉH telepen 4-5 kg különféle
méretű csavart.
Lehet, hogy 300 Ft-ot is fizettem érte akkor.
Azóta azt használom. Még több, mint fele megvan.
A környéken (Szekszárdhoz) legközelebb 60 km-re van Praktikomp (Ja az
egy katonai számítógép volt a '80-as években.)
Valahogy Bp jobban útba esik. De azért nem szeretek ilyen helyekre
járni, mert Ha csak megállok autóval,
bemegyek, megkeresek valamit, megnézem az árát, majd vissz az autóba és
továbbmegyek, az kb 30 perc.
Itt Szekszárdon meg ugyanennyi idő alatt több helyi vállalkozó boltjában
körül tudok nézni.

Amúgy meg a lista házépítésről szól. Vagyis nem barkácsolásról. :-)
Házat építeni meg nem az Prakitkomp, Kenobi, bikaszar, famag... -nál
vásárolt anyagokból kell, hanem a helyi tüzépen, fakereskedésben...
vásárolt holmiból.
Bocs! Nem kötözködni, nem rendreutasítani akarok senkit, mert örülök,
hogy végre van forgalom a listán.
Hanem az árakról alkotott véleményemet tükrözi a fenti mondatom.
Igaz függönykarnist mi is a bikaszarban vettünk, mert éppen arra jártunk
és valami mást akartunk megnézni.

Üdv. Tibi