[Epitesz] ki hova jár

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2006. Aug. 16., Sze, 15:15:18 CEST

Halihó!

Varga Tibor ezt írta:
> Amúgy meg a lista házépítésről szól. Vagyis nem barkácsolásról. :-)
> Házat építeni meg nem az Prakitkomp, Kenobi, bikaszar, famag... -nál
> vásárolt anyagokból kell, hanem a helyi tüzépen, fakereskedésben...
> vásárolt holmiból.

  Ez a név rajtamaradt, mert még Pollack-os koromban indítottam.
  A legjobb megfogalmazás a "házibarkács" lista lenne, csak nem akartam
átnevezni az egész listát... tehát minden jöhet, ami házkörüli
barkácsolással vagyis pontosabban ingatlan-építéssel foglalkozik. :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu