[Epitesz-barkacs] Elektromos garazskapu

Kollár Csaba chal at enternet.hu
2006. Dec. 1., P, 00:01:21 CET

Sziasztok!

A minap szert tettem egy garazskapu nyito mechanikara/motorra,
aposom vette meg evekkel ezelott, de soha nem szerelte be, aztan
ugy gondolta hogy mostmar nem is akarja es nekem ajandekozza.
A baj csak az hogy a doksi szerint billenokapuhoz valo, nekem meg
szekcionalt van :( A keszlet amugy Somfy marka, "Keasy L" tipus.
Probaltam a neten kersgelni, ugy tunik hogy eleg korrekt darab,
bosch elektronika/motor, nemet minoseg, persze mostmar sokkal
ujabb tipusokat forgalmaz ez a ceg. Viszont arra meg a
magyarorszagi viszonteladoik sem tudtak valaszolni hogy
megoldhato e (akar kis barkacsolassal) hogy ezzel nyissam/zarjam a
szekcionalt kaput (mondjuk hozzateszem hogy foleg a ceg
elektromos arnyekolastechnikai termekeit forgalmazzak cask
itthon).

Van ezzel valakinek tapasztalata? Egyaltalan miben kulombozik a
ket nyito elektronika/mechanika? Sajnos soha nem neztem meg
kozelrol ilyet.

Esetleg ha valakit erdekelne csere, mert mondjuk van neki egy
folos szekcionalt kapuhoz valo keszlete (mondjuk erre eleg kicsi
eselyt latok :) ), netan valaki meg akarna venni, az nyugodtan
keressen meg maganban. Kufarkodas helyett kivetelesen megoldast
szeretnek inkabb a garazskapum nyitasara/zarasara, szoval ez az
elsodleges cel ;)

Elore is koszi a valaszokat,

--
Csaba