[Epitesz-barkacs] Elektromos garazskapu

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2006. Dec. 1., P, 12:26:32 CET

> A minap szert tettem egy garazskapu nyito mechanikara/motorra,
> aposom vette meg evekkel ezelott, de soha nem szerelte be, aztan
> ugy gondolta hogy mostmar nem is akarja es nekem ajandekozza.
> A baj csak az hogy a doksi szerint billenokapuhoz valo, nekem meg
> szekcionalt van :( A keszlet amugy Somfy marka, "Keasy L" tipus.
> Probaltam a neten kersgelni, ugy tunik hogy eleg korrekt darab,
> bosch elektronika/motor, nemet minoseg, persze mostmar sokkal
> ujabb tipusokat forgalmaz ez a ceg. Viszont arra meg a
> magyarorszagi viszonteladoik sem tudtak valaszolni hogy
> [...]

Éppen most javítgatok egy Liftmaster motort és ahol vettem a pótalkatrészt
( http://www.tmarkt.hu/ ) kezembe nyomtak egy felszerelési utasítást is.
Eszerint ezt a motort is mindkét féle kapuhoz lehet használni.

Javaslom, hogy nézd meg a honlapjukon a letölthető szerelési utasításokat.
Ha nem is lesz a sajátodhoz, de pár ötletet biztosan össze lehet szedni
belőle.

Palasik Sándor